sobota, 24 listopada 2012

Jesień



Witam,
Ostatnio nie dodawałam żadnych wpisów, ponieważ bardzo dużo pracowałam, ale mam nadzieję że uda mi się to nadrobić.
Dzisiejsza stylizacja jest elegancka. Na co dzień preferuję inny styl ale czasami zdarza mi się tak ubrać. Dzisiaj mam na sobie czarny płaszczyk z Zary, futrzaną kamizelkę i dodatki- botki na obcasie, skórzaną torbę i rękawiczki ,  spodnie z niskim stanem oraz elegancką koszulę, którą udało mi się zakupić w Second Hand w Starachowicach.Buty i torebka są w odcieniach naszej polskiej jesieni. Świetnie komponują się z wąskimi spodniami.
Zapraszam!:)





















Płaszcz- Zara... Buty- Ryłko... Torebka- Ryłko... Koszula- Mohito  [Second Hand- 6zł]... Spodnie-  ST [Second Hand 10zł]... Kolczyki- AC.... Kamizelka- Ba [ Second Hand 9zł]... Rękawiczki- Second Hand - 4zł

1 komentarz:

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger