środa, 3 października 2012

Militarna zieleń...




           Koszule…? Zawsze ponadczasowe.  Moja szafa jest ich pełna .Każdemu kojarzą się z elegancją ale nie zawsze tak musi być.  Ja dzisiaj dobrałam do mojej czarnej koszuli  zielone jeansy. Zieleń ciemna i szlachetna. Ten kolor idealnie wpasowuje się w krajobraz złotej polskiej jesieni. To kolor który króluje w kolekcjach największych projektantów. Ciemna, militarna zieleń jest jednym z głównych trendów kolorystycznych na sezon jesień 2012. 
          W dzisiejszej stylizacji  wybrałam spodnie w tym odcieniu. Jestem bardzo  zadowolona z ich zakupu. Spodnie mają na dole złote suwaki . Przypominają  swoim wyglądem bojówki damskie . Czarna  koszula w połączeniu z nimi tworzy modną stylizację.  Również fajnie prezentuję się w wersji sportowej np..: ze spodniami  z niskim stanem Do koszuli dopięłam złotą zawieszkę. Buty są klasyczne i dobrze wyglądają z rurkami. Torba… Bardzo ją lubię . Jest ogromna i może pomieścić w sobie bardzo dużo rzeczy a co najważniejsze kosztowała mnie tylko 5 zł! Bardzo dobrze czuję się w takiej stylizacji. Może być na co dzień jak i na specjalne okazję. 
       Od stop do głów jestem ubrana w rzeczy z Second Hand. Koszula , spodnie , torebka , pasek, akcesoria  i buty zostały zakupione właśnie tam- w Starachowicach. Koszt całej stylizacji wynosił mnie   21.30 zł. !!!!  Jestem ciekawa waszych komentarzy!!:)JJJ























Buty- NEXT [Second Hand- nowe 8 zł]... Koszula-BASIC THINKING [Second Hand- 1zł]... Spodnie - AMISU[ Second Hand- 5zł]... Torba- [Second Hand- 5zł]... Pasek- [ Second Hand- 2zł]... Zawieszka- [ Second Hand- 30 gr.]... Zegarek - Pacific.

10 komentarzy:

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger