czwartek, 15 listopada 2012

Pantera

     Pantera? To wzór , który nigdy nie wyjdzie z mody. Co prawda nie mam za dużo ubrań w tym wzorze ale ostatnio udało mi się znaleźć kilka fajnych rzeczy .
Dzisiaj chcę się wam pochwalić moim nowo zakupionym body-  właśnie  o tym wzorze. Body są bardzo praktyczne i wygodne. Dobrałam do nich moją ulubioną czarną spódnice, która z przodu jest krótsza a z tyłu dłuższa.Chyba każda z nas zna ten krój:).
Dodatki- Buty!. Jedne z moich ulubionych . Bardzo wysokie ale za to bardzo wygodne. Czarne zakolanówki , które zawsze dodają kobiecie seksapilu:). Biżuteria - najnowszy nabytek bransoletka w kształcie kurzej łapki oraz świetna czarna torebka. Torebka może być do ręki. Ma też  srebrny łańcuszek . Na koniec moja nowo obcięta grzywka, mam nadzieję że się spodoba.
Druga odsłona zdjęć to moje czarne futro. To już drugie z mojej kolekcji. Bardzo je lubię. W tym sezonie jak już kiedyś wspominałam wszystkie futra będą podbijać serca kobiet i nie tylko. Można je komponować z różnymi ubraniami. Ja preferuję zakładać do nich ubrania na co dzień jak i również sportowe.:)
Zapraszam!




















Body- [My Second Hand- 6 zł]... Spódnica- Bershka....  Buty- Ryłko.... Futro-[ My Second 20zł]....  Torebka- Ryłko... Bransoletka- H.

1 komentarz:

  1. Super elegencko! Piękny zestaw z prawdziwym naturalnym futrem! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger