piątek, 29 marca 2013

Różowa Marynarka



Cześć Wam !
W mojej dzisiejszej stylizacji pierwsze skrzypce gra różowa marynarka zakupiona w Second Hand w Starachowicach za 3 zł:)
Oczywiście, marynarka w moim ulubionym rozmiarze "over size" oraz spodnie z niskim stanem. Dodatki- toreba zakupiona w starachowickim outlecie sklepu h&m i oczywiście duża ilość biżuteri.
Pamiętajcie, że w tym sezonie  śmiało możecie szaleć z dodatkami!
Jak wam sie podoba?























































































Marynarka-Second Hand 3zł....   Spodnie- New Yorker [Second Hand- 4zł]...  Buty- Zara
Torba- Outlet H&M- 20zł....     Kolczyki - Diva....   Bransoletki- Stradivalius....
Pierścionki- New Yorker/ Stradivalius...   Naszyjnik- River Island

45 komentarzy:

  1. wspaniały strój, tylko martwię się, że się przeziębisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz:) Przyznaję było zimno ale dałam radę:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. wszystko fajnie tylko...chyba nie na taką pogodę? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz:) Oczywiście że nie na taką:) Przywołuję wiosnę.Pozdrawiam

      Usuń
  3. SUper stylizacja, nie za zimno było w tych butach? :))
    pozdrawiam ciepło! http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz:) Bardziej w ręce. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. kolczyki i buty coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi sie że troszke spodnie nie pasują do calości troszke wyglądają jak dresy, ale ogolnie nie jest źle. zapraszam do mnie pierwsza notka, pokaze jak sie ubrac za max 200 PLN wciąż modnie! pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie:) W tym sezonie bardzo modne jest łączenie prostych marynarek ze sportowym stylem:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny set, znakomita marynarka :)
    Smacznego jajka!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, śliczny kolor -królujące teraz pastele, masz bardzo ciekawy typ urody, na Tobie te ciuchy wyglądają jak prosto z wybiegu, na pewno jeszcze do Ciebie zajrzę,
    ja dopiero stawiam pierwsze kroki w blogu ale pochwaliłam się już dwoma zdobyczami z Second Handu -zajrzyj jeśli masz ochotę ;) Z chęcią poznam Twoje ulubione szmatexy -jestem z okolic Krakowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miły komentarz:):) Pozdrawiam

      Usuń
  8. śliczny kolor tej marynarki, niespotykany :) i za taką cene to szok, gratuluje! zapraszam do mnie:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest wspaniała. Sama miałabym na nią ochotę. na takiej figurze nawet takie specyficzne spodnie świetnie wyglądają. Cały zestaw mnie wprost zachwycił,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz:):)
      Jak ją zobaczyłam wiedziałam że musi być moja


      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Chyba już wszyscy mamy dość tej zimy i dlatego choć na chwilę ubieramy wiosenne zestawy :) ładny kolorek za tą cenę, można poszaleć , uwielbiam sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz:)
      Tak tak każdy ma dość zimy, dlatego dzięki takim stylizacjom choć trochę człowiek się rozweseli:)


      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz:))
      Cieszę się że się podoba



      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz:)
      Też je uwielbiam!


      Pozdrawiam

      Usuń
  13. jestes związana z modelingiem może :)?
    świetne zdjecia, super radzisz sb przed obiektywem :)
    i masz świetną figurę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz:)
      Cieszę się że Ci się podoba. Nie jestem związana z modelingiem. Dobrze się czuję przed obiektywem!

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz:)
      Szminka kupiona w salonie Inglot:)


      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Świetna marynarka, dobrze zestawiona całość, buty mi wpadły w oko i ładna biżuteria...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miły komentarz:)
      Z butów jestem najbardziej zadowolona!


      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Klasa!:) Uroczo wyglądasz i genialnie dobierasz strój!:) Bardzo mi się podoba. Koniecznie obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz genialnie! na początku nie byłam zdecydowana czy mi się podoba czy nie, ale ostatecznie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny styl, ciekawy blog :) obserwuję, z pewnością będę częściej zaglądała :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!:) Cieszę się że Ci się spodoba:)



      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Oryginalnie :) I bardzo mi się podoba połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie elegancka stylizacja. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger