czwartek, 29 listopada 2012

Dzisiejsza stylizacja  może was zaskoczyć ,  bowiem różni się znacząco  od  tego co zaprezentowałam wam do tej pory. Lepiej czuję się w odważniejszych odsłonach ale lubię też czasem pokombinować z ubraniami. W tym sezonie jak już kiedyś pisałam jednym z wiodących trendów jest „oversize”, idealny na coraz to zimniejsze dni. Tym razem nie liczy się Twój rozmiar, ale wielkość twoich ubrań. Ważne, żeby były duże. Dużo za duże.
Ja dzisiaj wybrałam marynarkę w rozmiarze XL oraz elegancką koszulę. Do całości dobrałam spodnie w kant i oczywiście dodatki- buty i torebkę. Mała elegancka torebka i czerwone usta dodają lekkości i kobiecości  tej ''ciężkiej'' stylizacji.  Całośc ma  typowo męski charakter, co jest kolejnym nawiązaniem, do trendów obowiązujących w tym sezonie. Czuję się dobrze w takich połączeniach.
Oczywiście od stóp do głów jestem ubrana w rzeczy Second Hand. Wszystko zostało zakupione w moich Starachowicach. Koszt całej stylizacji to 24zł.
Zapraszam!:)

 















Marynarka-[ Second Hand 6zł].... Spodnie-Zara   [Second Hand 5zł]...  Koszula- [Second Hand -2zł]...  Buty- Next[Second Hand- 8zł].... Torebka- Valentino [Second Hand- 3zł]...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger