czwartek, 18 października 2012

Szare dresy.





       Bo kto powiedział, że spodnie sportowe z niskim stanem zawsze muszą kojarzyć się wyłącznie jako sportowy strój. Ja wam dzisiaj chcę pokazać ,że nie zawsze tak musi być. W dzisiejszej stylizacji chcę się wam pochwalić moją zdobyczą- Spodnie z niskim stanem w kolorze szarym. Mogę je dobierać do eleganckich, codziennych czy sportowych ubrań. Najbardziej preferuję  połączeniu ich z koszulami czy marynarkami. Można naprawdę zrobić dużo fajnych stylizacji : na co dzień czy wieczór.
Dzisiaj połączyłam je z koszulą z jeansu. Na dół założyłam wysokie buty- botki. Bardzo lubię dodatki do koszul.  Mogą one być świetnym dopełnieniem do kolekcji bluzek czy koszul. Ja zazwyczaj wybieram eleganckie spinki, które pozwalają każdej kobiecie pokazać i wyrazić swój własny niepowtarzalny styl.  Każda spinka to dyskretna biżuteria, która podkreśla naszą osobowość. Dla mnie stanowią uzupełnienie eleganckiego stroju czy ozdobę każdej bluzki. Dodatki oczywiście w kolorze złotym. Torebka na pasku, może być też w wersji do ręki. Bardzo ją lubię. Spodnie zakupiłam w Second Hand w Starachowicach za 2zł, koszulę, torebkę i spinkę w Second Hand w Krakowie. Koszt mojej stylizacji to ok 20zł!!:)
Zapraszam :)









 
























Buty- New look... Spodnie- Top shop[ Second Hand- 2zł]... Koszula- Authentic [Second Hand- 1zł]... Torebka- Bankers By Kipling [ Second Hand- 3zł]... Spinka- Second Hand- 30gr.... Branzoletka- By dziubeka .. H&M... Pierścionek- New yorker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger