poniedziałek, 22 października 2012

Jesień look



          Za oknem piękna pogoda. Postanowiłam zrobić stylizację w odcieniach jesieni. Kolory takie jak bordo pomarańcz, brąz, beż, zółty czy czarny zawsze będą modne.
        Dzisiejsza stylizacja jest prosta. Bardzo dobrze czuję się w takich połączeniach. Całość w mojej jesiennej stylizacji dopełnia skórzana torba w bardzo modnym kolorze tego sezonu . Tej jesieni  bardzo modne są ogromne torby. Kupiłam ją  6 lat temu w second hand w Starachowicach na  bardzo znanym ale już nie istniejącym  targowisku Manhattan. Torba jest bardzo praktyczna. Mogę ją nosić na co dzień jak również przydaję się podczas moich dalekich podróży.

Koszula w kwiaty jest moją cenna zdobyczą. Znalazłam ją w second hand w Starachowicach za jedyne 1zl. Połączyłam ją z bordowymi spodniami i czarnym szalem.  Jestem  również zadowolona z zakupu kolczyków w kształcie skrzydełek. Zapraszam.:)


























Buty- New Yorker... Torba- Second Hand 10zł... Koszula- New Look [Second Hand- 1zł]... Spodnie- Denim[ Second Hand- 5zł].... Szal- H&M [ Second Hand- 3zł]... Kolczyki- Accessorize 9zł... Bransoletka- Pepco... Pierścionek- New Yorker.

1 komentarz:

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger