poniedziałek, 17 grudnia 2012

Torebka

        Dzisiaj chcę się wam pochwalić moją cudowną torebką jaką nabyłam na festiwalu pod tytułem ''Przetwory''. Oczywiście  gdyby nie moja koleżanka Asia, nie było by mnie tam:)  Ponad 300 artystów zaczęło przetwarzać odpady w nowe, użyteczne przedmioty. Moja torebka jest wykonana z gumolitu - to ten sam który możemy spotkać na podłodze. Torebka może służyć jako pokrowiec na laptop  ale ja wybieram tą drugą opcję. Firma Simple Case zajmuje się produkcją takich zwariowanych pokrowców.
        Teraz  przejdę już do mojej stylizacji. Ostatnio udało mi się kupić bardzo fajne legginsy. Mają bardzo fajny wzór, dzięki temu dodają każdej stylizacji trochę szaleństwa. Dobrałam do nich koszulkę i marynarkę w  kolorze biało- czarnym.Marynarka ma bardzo fajny krój.Jej dolna część to falbanka.  Pierwsza odsłona stylizacji została wykonana na świeżym powietrzu , gdzie mam na sobie czarny płaszczyk, szal, białą czapkę i kalosze. Bardzo lubię czapki w rozmiarze XL. Kalosze zakupiłam w sklepie Lidl za śmieszną cenę 16zł:).
Uwielbiam  bizuterię w kolorze złotym. Ostatnio udało mi się zakupić dość dużo akcesorii w tym kolorze. Dziś prezentuję moją bransoletkę -'smoczą łapę'', zegarek oraz kolczyki.
Całości dopełnia moja cudowna torebka. Mam nadzieję że wam też się spodoba!!
Zapraszam





































Spodnie- H&M.... Torebka- Simple care... Marynarka - Next;[ Second Hand- 9zł].... Biżuteria- Allegro...
Kalosze- Lidl....  Koszulka- Second Hand- 1zł... Płaszcz- Zara.... Czapka- Second Hand- 4zł....
Szal- H&M[ Second Hand - 7zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger