niedziela, 23 grudnia 2012

Moro

      

       Wszelkie odcienie oliwkowe, khaki i zgniłozielone zdominowały większość pokazów mody 2012/2013, ale sieciówki zinterpretowały ten trend  jako modę na militarne moro, stąd aż tak dużo propozycji w ten deseń  w popularnych sklepach. Z czym go nosić? Możemy dobierać stonowane kolory ale jak najbardziej z duża ilością złotej biżuterii, która jest must have w tym sezonie.
Po mojej ostatniej wizycie w rodzinnym mieście Starachowice- oczywiście nie zabrakło wypadów do moich kochanych Second Hand. Już chyba każdy sklep zna moją osobę jako stałą klientkę!:). Kamizelkę moro, którą widzicie na zdjęciach zakupiłam właśnie tam za kwotę 1,50zł :) Do całości ubrałam ulubione  spodnie jeansowe z niskim stanem, czarny golf , czarny pasek ze złotą sprzączką oraz czerwone szpilki. Złote ćwieki zakupiłam w sklepie River Island . Są mega fajne i mogę je doczepiać do przeróżnych ubrań jak i dodatków. Bardzo długo na nie polowałam , aż w końcu udało mi się je kupić. Bardzo dobrze czuję się wtakich stylizacjach. Podoba mi się połączenie moro z kolorem czarnym.

Zapraszam!





























Kamizelka- River Island- [Second Hand - 1,50zł].... Spodnie- Bershka.[Second Hand -10zł]... Golf- Mango [Second Hand - 4zł].... Buty - Deichmann....  Pasek-[ Second Hand- 2zł].... Torebka- [Second Hand- 4zł]....
Ćwieki- River Ireland.... Zegarek- MK....Bransoletki- allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger