piątek, 11 kwietnia 2014

Kropki




                                                 Kurtka - Mango
                                                 Torebka - H&M Outlet
                                                 Legginsy - H&M [ Second Hand - 6zł]
                                                 Trampki - Converse
                                                 Bluzka - [Second Hand - 4zł]
                                                 Bransoletki - By me

                                                  Jak wam się podoba?
                                                        Zapraszam:)























6 komentarzy:

  1. Genialny blog i stylizacje codzienne, a niebanalne. I przypomniałaś mi o moich czerwonych trampkach (co w sobie mają akurat czerwone, to nie wiem, ale najlepsze!), które dawno popsułam, a chyba zakupię sobie nowe. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało się znam na modzie, ale zwyczajnie podoba mi się. Wycięło mi z poprzedniego komentarza, bo wstawiłam nawias trójkątny... ;)

      Usuń
  2. Lubie to!!!
    Zapraszam do siebie
    lovecoffeeandshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger