środa, 28 sierpnia 2013

Spódnica ołówkowa



                                                   Koszulka - H&M [ Second Hand - 4zl]
                                                   Spódnica - Top Shop [ Second Hand - 5zl]
                                                   Torebka - Second Hand - 3zł
                                                    Naszyjnik - Allegro
                                                   Zegarek - DKNY
                                                   Bransoletka - Apart
                                                   Pierścionek / Naszyjnik - Gemini
                                                   Buty - Zara

                                                              Jak wam się podoba?
                                                                  Zapraszam:)


































                         

9 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo ładnie,spódnica fajnie eksponuje figurę :-) ale ta bordowa torebka kompletnie tu nie pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczną kieckę dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobiecy zestaw ;)
    śliczne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja,pokazałaś ,że za malutkie pieniądze można się super ubrać !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna spódnica i bluzka...uwielbiam sh :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę o info dot. szminki:) Co to? Kto to? Jaka firma? Z czym to się je...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Szminka jest z firmy INGLOT. jA MIESZAM obecnie 2 odcienie z nowej kolekcji. Numeru nie pamietam ale kolory sa charakterystyczne bo są bardzo wyraziste i mocne . ja mam kolor rózowy i pomarańczowy:)





      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger