poniedziałek, 18 marca 2013

Wełniany płaszczyk



Hej! Dzisiejsza stylizacja to tak naprawdę to w czym czuję się najlepiej. Postawiłam na mocny makijaż - oczywiście szminka w kolorze czerwonym , którą uwielbiam!. W mojej szafie można znaleźć wiele przeróżnych kurtek, ale chyba najbardziej do gustu przypadają mi płaszczyki. Muszę przyznać że mam ich dużą kolekcję.
Prezentowany płaszczyk został zakupiony w Second Hand za 10zł. Charakterystyczna kratka, rozmiar ''over size''' oraz materiał z jakiego został wykonany (100% wełna)  powodują, że jest jednym z moich ulubionych. Moim drugim'' łupem'' jest kremowa torebka z firmy Atmosphere zakupiona również w Second Hand za  jedyne 6 zł. Dopełnienie stanowi czarna czapka oraz spódnica plus dodatki.

Zapraszam:)
Jak wam się podoba?







































































































Płaszcz- Second Hand 10zł....  Buty- Ryłko...    Bluzka- HERRINGBONE [Second Hand- 3zł]....
Rękawiczki - Second Hand 4zł....  Kolczyki - Six....  Spódnica- Stradivalius....  Zakolanówki- Intimissimi
Naszyjnik- Bershka/ River Island.... Czapka- Second Hand -3zł.... Bransoletki -BIJOU BRIGITTE/ H&M/BY DZIUBEKA... Torebka - Atmosphere [ Second Hand 6zł]

26 komentarzy:

  1. płaszcz i buty świetne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę nabyć taką wyśmienitą czapkę.


    Mam nadzieję, że nie okażesz się chamska jak inne bloggerki tylko skomentujesz mojego bloga:
    exclaimhere.blogspot.com
    OBSERWUJĘ

    PS. Przypominasz mi pewną aktorkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko zestawiłaś !!!
    Takie torebki na Allegro chodzą po 50 - 60 zł , szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację taką samą widziałam na allegro:) Dziekuję za komentarz:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Maaaaasaaaakra!!!! Bardzo daleka droga do czołowych blogerek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Jesteś bardzo ładną dziewczyną i do twarzy Ci w czerwonej szmince :) Pozdrawiam zapraszam na konkurs na moim blogu ktory niedlugo sie konczy ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza, plus za te neonowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyno, czekam na więcej postów ;) Uwielbiam rzeczy z second handów, dlatego Twój blog przypadł mi do gustu. Bardzo ciekawe zestawienia. Pozdrawiam.
    X*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za komentarz miło mi to słyszeć:):) Posty napewno będą:):)

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz :) fajnie że dodałaś neonowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealna stylizacja ;) Zazdroszczę tylu łupów z sh ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wyglądasz fantastycznie! <3
    Czapka dodaje mocniejszego charakteru całej stylizacji!
    Nie mogę się napatrzeć na Ciebie! Mega seksownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za bardzo miły komentarz:):) Zapraszam do obserwowania bloga
      Pozdrawiam:):)

      Usuń
  11. Ciekawy i inspirujący blog:) Zapraszam do siebie
    http://lutio-i-waitis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger