czwartek, 31 stycznia 2013

Sweter


 Sweter? Tak to glówny motyw dzisiejszych zdjęć. Za oknem naprawdę zimno. Warto miec choć jeden taki sweter. Babcine sweterki czy narzutki to hit tego sezonu. Najlepiej sprawdzają się oversize. Jak juz kiedyś pisałam bardzo lubię spodnie z  niskim stanem. Te akurat udało mi się kupić  w Second Hand w Starachowicach. Spodnie są nowe z firmy Vero Moda. Do całości masywne buty , bardzo wygodna torba i  bardzo ciepły sweter w dość orginalny wzorek
  Nie ukrywam że w ostatnim czasie moja szafa bardzo się powiększyła   . Nie są to tylko ubrania z Second Handu . Udało mi się też zakupić duzo fajnych ubrań w naszych popularnych sieciówkach . Zapewne nie jedna z was oblowiła się licznymi promocjami jakie przygotowały dla nas sklepy. Ja pobiłam swój rekord jeśli chodzi o koszulki. Jednorazowy wypad do sklepu  skończył się dwu cyfrową liczbą 15:) ps. moze juz nie będę pisać o bizuterii..:)
Napewno , raz na jakiś czas też bedą się pojawiały posty z ubraniami ze ''sklepu'':D
Zatem 1 stylizacja z 4 jakie udało nam się dzisiaj zrobić:)
Zapraszam








 








































Spodnie Vero Moda [Second Hand -10zł]... Buty - Deichmann... Sweter- Second Hand 3zł....
Bransoletki / Naszyjnik- Stradivalius...  Torebka- Outlet.... Naszyjnik- Bershka... Pierścionek- H&m
Zegarek- DKNY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger