środa, 9 stycznia 2013

Baskinka

Cześć Wam wszystkim!:P
Witam w Nowym Roku, Mam nadzieję że znajdę trochę więcej czasu na nowe wpisy i zdjęcia.
Mam też wielką nadzieję że blog się bardziej rozkręci
Dzisiaj chcę się pochwalić sesją która została jeszcze  wykonaną w grudniu.
 Mam na sobie marynarkę którą kupiłam za 2 zł w Starachowicach :) Marynarka z baskinką jest w tym sezonie bardzo modna. Możemy tez spotkać inne ubrania z charakterystyczną falbanką , która jest wszyta na wysokości talii. Do całości dobrałam jeansy , buty na koturnie i dodatki- torebkę i biżuterię. Nie jestem fanką spodni z jeansu . Bardzo dobrze czuję się w  legginsach i spodniach z niskim stanem , ale myślę że w połączeniu z żakietem wyglądają dobrze!:)
   Zapraszam.



















Marynarka- Second Hand- 2zł.... Torebka- Second Hand 3zł.....   Spodnie- Vero Moda [Second Hand- 6zł].... Buty- New Yorker... Pierścionek - C&A.... Bransoletki- MK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger