środa, 5 września 2012

My Inspirations?


Ubrania... odwieczny problem każdej z nas. Wszystkie uważamy że nie mamy się w co ubrać ,choć nasza szafa jest pełna ubrań.
Strój jest ważnym elementem każdego dnia. Chciałabym „podzielić się” z Wami zawartością mojej szafy, w której  przeważają  ubrania z Second Handu.
Moje ulubione „ciucholandy” mieszczą się w  Starachowicach- moim rodzinnym mieście, Warszawie, gdzie obecnie mieszkam i Krakowie – tam studiuję.
 Mój styl?... Nie mam jasno określonego stylu -  wszystko jest spontaniczne, zależy od dnia i humoru.  Bardzo lubię ubrania z lat 80- 90 tych. Mam mnóstwo marynarek koszul, torebek i spódnic. Zresztą same zobaczycie. Biżuteria oraz buty w większości są ze sklepu, natomiast prawie wszystkie ubrania i torebki  z Second Handu. Chciałabym  Wam pokazać jakie fajne  ubrania można znaleźć w „ ciucholandzie”. Jednym słowem, pokażę jak można modnie się ubrać za niewielkie pieniądze.
Podążanie za najnowszymi trendami często wiążę się z dość dużymi kosztami, co nie pozwala wielu kobietom na ich zakup. Kolekcje najlepszych projektantów przykuwają wzrok i sprawiają, że pragniemy je mieć. Każda kobieta chcę wyglądać modnie. Dlatego Chcę  wam pokazać że odzież używana  jest najlepszym rozwiązaniem. Większość ludzi uważa, iż sklepy z odzieżą używana zwane ''lumpeksami'' posiadają ubrania zniszczone, brudne i staromodne. Nieprawda.My w takim lumpeksie możemy znaleźć markowy ciuch i kupić go po naprawdę bardzo niskiej cenie. Zatem zaczynamy..!:)


2 komentarze:

  1. Sukienka jest świetna.. A Zwłaszcza jej góra.. megaaaa!! czekam na kolejną stylizację bo aż jestem ciekawa Twoich skarbów :) Pozdrawiam JoWi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci Kali ,że moja szafa jest cała zapchana ciuchami z lumpeksu, nawet udało mi się raz trafić na nowe buty z Atmosfer i nikt nie chciał uwierzyć,że tam je kupiłam. Dla mnie osobiście znalezienie jakiegoś łupu to jak trofeum zwłaszcza jeśli kosztuje to 1-3 zł:)w sumie nie dziwie Ci się ,że się tam ubierasz bo każda z nas chce być oryginalna a ,,sieciówki'' nam tego nie są w stanie zapewnić bo nikt nie lubi zobaczyć osoby w tym samym ciuchu:) pozdrowienia i 3mam kciuki za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger