czwartek, 20 września 2012

Czółenka?


     W tym sezonie bardzo modne są półbuty na wysokim obcasie. I przyznać trzeba, że to takie właśnie czółenka są najlepszym sposobem na wyrażenie elegancji i klasy, a każda kobieta, która założy ten typ buta będzie się prezentować idealnie i bardzo naturalnie.Warto takie półbuty sprawić sobie, dobierając je do swoich indywidualnych preferencji. W mojej dzisiejszej stylizacji postanowiłam dobrać czółenka do codziennego stroju . Moda cały czas powraca. Warto mieć chociaż jedne takie obuwie. W obecnym sezonie coraz częściej możemy zauważyć , że buty na wysokim lub średniej wysokości obcasie  z zaokrąglonymi czółenkami są modne. Dzięki nim każda kobieta może czuć się swobodnie i seksownie. Połączenie takich butów według mnie z ubraniami codziennymi , również wygląda świetnie. Nie zawsze musimy je ubierać do eleganckich strojów. W każdej kompozycji mogą wyglądać dobrze, wystarczy trochę wyobraźni a nasza stylizacja będzie udana. Postanowiłam zakupić buty w kolorze bordowo- czerwonym . Jest to kolor który świetnie się prezentuje. Można go łączyć z różnymi odcieniami koloru.
Wszystkie ubrania z dzisiejszej stylizacji zostały zakupione w Second Hand. Kurtka i spodenki kupiłam w moim mieście rodzinnym Starachowice . Koszt kurtki  3zł ,natomiast spodenek 2 zł. Body kupiłam w Krakowie w ciucholandzie na ul. Starowiślna.  W moich kolejnych postach opisze wam dokładnie gdzie można kupić fajne i tanie ubrania . Jestem ciekawa waszych komentarzy i opini.::)















Buty - Deichmann]... Spodenki - Cross (Second Hand - 2zł)...  Body - Secret ( Second Hand -3zł)... Kurtka - Kurt Kellermann ( Second Hand 2zł)... Naszyjnik- River Island]... Kolczyki - H&M..

3 komentarze:

Copyright © 2016 My Second Hand , Blogger